close

關於簽名檔『如果有任何問題請讓我知道』的說法有很多種。
我列出以下三種供若有需要的人參考
 
 If there has any question, please don't hesitate to let me know. Thanks.

如果有任何問題,請不要猶豫讓我知道


If there has any question, please let me know right away. Thanks.
如果有任何問題,請立刻讓我知道

If there has any question, please contact me right away. Thanks.
如果有任何問題,請立即和我聯絡
arrow
arrow
    全站熱搜

    teenpray 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()