2011/11/24  1:16

總是以為自己很理智,可以離開他。但總是會發生一些事情讓我離不開他。就在剛才我看了黃菲比的網誌之後,想到了我們,想到了他。於是我開始打簡訊給他,打著打著突然覺得昨天沒發出的應該要先傳。

於是就在編輯原本昨天該傳的那一封,準備要寄給他。這時,手機顯示他的來電,正在看著螢幕編輯訊息的我瞬間讓以為是不是自己看錯了。是鈴聲把我拉回到現實,於是我趕緊接起來。

一接起來,我就馬上說:you know, it is really so incredible, 他說what? I say: so incredible. 

And then I cry so hard, very hard, I can not control, I just feel very sad. Because so many times this kind of things happened. But I still can not see him frequently.

Hey says : Doctor says my heart has problem, he saysI need to go cardiology tomorrow.

I say: my mobile out of battery, I call u later.

He says :no, I need to go to sleep now, I call u is because I can not see u tonight and I don’t want u feel bad.

I say: ok

He says can I go sleep now?i call u tomorrow ok?

I say : ok..

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 teenpray 的頭像
    teenpray

    Teenpray@Taipei

    teenpray 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()